Шоколад
Любителі шоколаду стрункіші, розумніші та оптимістичніші за своїх однолітків
Учені стверджують, що вживання шоколаду сприяє здоров’ю, позитивному погляду на життя в літньому віці, та робить талію вужчою.
Дослідження, яке не було профінансоване шоколадною промисловістю, показує, що літні люди, які їли шоколад, знаходяться в кращій фізичній формі, оптимістичніші та вище оцінюють власне благополуччя.
Починаючи з 1960 року, дослідницька група вчених з фінських університетів в Оулу та Хельсінкі вивчала хельсінкських бізнесменів, які народилися між 1919 і 1934 роками.
Піддослідним ставили питання про те, що вони думають про життя, у тому числі запитували їх, яким цукеркам вони надають перевагу. З 1367 респондентів тільки більше 100 відповіли, що не їдять солодкого. З інших 860 сказали, що віддають перевагу шоколаду, а 399 - що віддають перевагу іншим солодощам. Середній вік респондентів - 76 років, повідомляють вчені в журналі European Journal of Clinical Nutrition (Європейський журнал клінічного харчування).
Любителі шоколаду, як правило, стрункіші, у них тонша талія, і вони рідше страждають від діабету, ніж ті, хто обирає інші солодощі. Окрім того, вони небагато краще освічені.
Однак найбільше розходження проявилося у ставленні до життя й у суб’єктивному відчутті благополуччя.
Любителі шоколаду значно краще оцінюють своє здоров’я, почувають себе щасливішими, рідше почуваються самотніми та рідше страждають від депресій.
Окрім того, вони з більшою імовірністю будують плани на майбутнє.
Попередні дослідження показували, що вживання шоколаду вивільняє ендорфіни, які викликають почуття задоволення та знижують чутливість до болю./The Times /
Прочитатно тут
